香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
紫流 | 24th Jan 2007, 11:59 PM | 【淋 巴 癌】 | (3809 Reads)
【2007/ 1月24日】
話說昨天醫院急CALL告知我血鉀過高,今天回去覆診,醫生淡淡然的說「沒有什麼大礙,鉀只是高了一點點姐」而母親連番追問了三次都是關於鉀的問題,醫生答了三次同樣答案:「不用擔心,沒有問題」。

一早已經預料到這個答案,可能已經慣了醫生的做事方式…亦慣了他的脾性…真的有嚴重問題的話,一早已叫你入院啦……

 我又告知醫生我左耳有「卜卜聲」, 很平常的聲音都會覺得很大聲, 覺得周遭都很吵耳, 而且我說話時的聲音好像變差了……他立刻檢查我的雙耳, 可是他說看不到東西- _ -; 叫我將此事告知我的耳鼻喉科醫生...噢..好...

然後他說要檢查淋巴結?? 他好像首次檢查我全身的淋巴結.........
之前在住院其間就分別有幾個醫生檢查過.....  反而血科的醫生呢就沒有... 只有摸過頸部

 檢查的地方 (頸部, 腋下位置, 肚子, 大脾內)

 做醫生真好.....那個位置真令人無奈... ->>>「大脾內側」...跟私處只有一兩隻手指的距離....不過我沒有心邪啊!.... 那程序是必須的吧.....我只是覺得做醫生某情況下真好 (遇到年輕女性時) ....(一o一;) [ 希望這句說話沒得罪醫生吧, 呵呵呵呵............  ]

P.S. 等待覆診時撞到我的女主診醫生 ^.^ hi hi

[22] Re:
jay :
hello , i'm mei's frd , nice to meet u !!
十年前我得了口水腺腫瘤,慶幸電療後現在沒大礙...
化療很辛苦吧,希望你能支持著 :)

不辛苦的話都是騙人的...
要看就看能忍受的程度到那一level..
;_;


[引用] | 作者 紫流 | 23rd Apr 2007 12:47 PM | [舉報垃圾留言]

[21]

hello , i'm mei's frd , nice to meet u !!

十年前我得了口水腺腫瘤,慶幸電療後現在沒大礙...

化療很辛苦吧,希望你能支持著 :)


[引用] | 作者 jay | 22nd Apr 2007 11:51 PM | [舉報垃圾留言]

[20]

呀紫,祝新年快樂


[引用] | 作者 Marco | 25th Feb 2007 10:49 AM | [舉報垃圾留言]

[19] 浿浿姐又來看你嚕

紫流..
浿浿姐又來看你了..
看你依然保持幽默的一面,我很高興呢,病人保持心情愉快,對病情是很有幫助的..
加油喔~~


[引用] | 作者 浿浿 | 4th Feb 2007 12:12 PM | [舉報垃圾留言]

[18] Re: mei
mei :
咁啦~~你趁呢個機會多d留意d意生點check病人,到你好返就照版煮碗幫人check,咁有排有得摸啦~~重有得掛正"professional"呀....

我驚睇得多會我會心理唔正常喎...


[引用] | 作者 紫流 | 31st Jan 2007 12:06 AM | [舉報垃圾留言]

[17] Re: ruby
ruby :
醫生腦中應只有忙字,估計没有色心吧

咁就唔知喇.....世上無奇不有...
我唔敢肯定....(但至少響我眼中, D醫生仲係好人黎)


[引用] | 作者 紫流 | 31st Jan 2007 12:04 AM | [舉報垃圾留言]

[16] Re: 靚靚
靚靚 :
努力呀,加油呀!

我會架啦~~靚靚喵~


[引用] | 作者 紫流 | 31st Jan 2007 12:02 AM | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Todd
Todd :
唔好唔好...醫生要成日對住...一D都唔好...
俾我就唔鍾意喇(其實可能好恨! )

問心, 如果我係醫生,要我咁樣成日對住我真係想死...特別係好多阿婆或者好多自己跟本唔想睇到...XD 可能變GAY添呀!!(JOKE)..XD


[引用] | 作者 紫流 | 31st Jan 2007 12:01 AM | [舉報垃圾留言]

[14] Re: 星屑醫生
星屑醫生 :
o車! 有幾好, 什麼沒見過... 真是小女孩思想哪! 哈哈. 你們都要加油就真!

醫生, 其實唔洗咁認真喎, 都係講下笑姐, 一早估到D醫生會咁既反應架喇...

題外話, 我都見過有醫生檢查果時面又紅耳又紅, 古古怪怪, 仲要一臉尷尷尬尬, 又唔敢望你,(略) 好似佢仲驚過我咁...哈哈..不過都幾可愛..XD


[引用] | 作者 紫流 | 30th Jan 2007 11:58 PM | [舉報垃圾留言]

[13] Re: 靚媽靚靚
靚媽靚靚 :
這兩天醫生也告訴我的血鉀很高﹗我聽了就當沒事兒一樣﹗哈哈﹗跟著他便說︰「可能會死人架﹗乜妳好似無事咁嘅﹖」咁我話︰「我知﹗但我又可以點﹖」好多食物都有鉀﹗唔通唔駛食﹖妳知唔知妳的血鉀去到幾多度﹖

我醫院D醫生從來都無話過任何一句「會死人架」類似既野...哈哈哈~~

係啦~「我可以點呢」橙同蕉都有鉀, 我昨天去食屎算了...=P

醫生沒說多少度呢~不過之後知道應該唔係太高..如果唔係醫生應該會更緊張吧...


[引用] | 作者 紫流 | 30th Jan 2007 11:45 PM | [舉報垃圾留言]

[12] Re: 小害
小害 :
妳仍可以用這個開玩笑, 小害服了妳 !!! @.@

我都服了我自己~~~笑下唔好咩~


[引用] | 作者 紫流 | 30th Jan 2007 11:42 PM | [舉報垃圾留言]

[11]

咁啦~~你趁呢個機會多d留意d意生點check病人,到你好返就照版煮碗幫人check,咁有排有得摸啦~~重有得掛正"professional"呀....


[引用] | 作者 mei | 30th Jan 2007 3:33 AM | [舉報垃圾留言]

[10]

醫生腦中應只有忙字,估計没有色心吧


[引用] | 作者 ruby | 29th Jan 2007 2:17 PM | [舉報垃圾留言]

[9]

努力呀,加油呀!


[引用] | 作者 靚靚 | 28th Jan 2007 5:08 PM | [舉報垃圾留言]

[8]

唔好唔好...醫生要成日對住...一D都唔好...

俾我就唔鍾意喇(其實可能好恨! emoticon)


[引用] | 作者 Todd | 26th Jan 2007 10:51 PM | [舉報垃圾留言]

[7]

o車! 有幾好, 什麼沒見過... 真是小女孩思想哪! 哈哈. 你們都要加油就真!


[引用] | 作者 星屑醫生 | 26th Jan 2007 12:34 PM | [舉報垃圾留言]

[6]

這兩天醫生也告訴我的血鉀很高﹗我聽了就當沒事兒一樣﹗哈哈﹗跟著他便說︰「可能會死人架﹗乜妳好似無事咁嘅﹖」
咁我話︰「我知﹗但我又可以點﹖」
好多食物都有鉀﹗唔通唔駛食﹖
妳知唔知妳的血鉀去到幾多度﹖


[引用] | 作者 靚媽靚靚 | 26th Jan 2007 1:52 AM | [舉報垃圾留言]

[5]

妳仍可以用這個開玩笑, 小害服了妳 !!! @.@


[引用] | 作者 小害 | 26th Jan 2007 1:07 AM | [舉報垃圾留言]

[4] Re: Tiffany
Tiffany :
只是我看到你說在TKOH,所以記得囉!
我的醫生好像是IT,姓氏忘記了.應該是Lau吧.那天我等了個多小時,你比我遲來,你看完走了我還在等,當然神情古怪...
我是斷斷續續地發燒,體重輕了不少,而且淋巴結不停增加...由1到5,5到現在已經數不清了,太多!!
其實看到你這麼勇敢堅強,如果touch wood我真的有這個病,我也會以你做榜樣堅強面對!

斷斷續續地發燒..體重輕了不少..淋巴結不停增加..噢...你要有定心理準備..當時我唔希望你有病, 不過以上病徵都相當似...我之前也是不停發燒, 而且勁輕得88lbs..

其實我9:30就已經黎左, 因為入面人多, 怕被傳染, 我坐左響出面等....


[引用] | 作者 紫流 | 26th Jan 2007 12:00 AM | [舉報垃圾留言]

[3] Re: Re: Tiffany
紫流 :
Tiffany :不知你還記得我嗎? 我在上幾個日記有留言說我也被懷疑是淋巴癌的.我24號在將軍澳醫院內科見到你,好橋呀!!我終於要照超聲波和抽取淋巴結細胞化驗,24號做完要31號回去看報告,好怕...因為醫生說有可能是其他地方轉移的...希望不會有什麼大大大事啦.

見到我?? @O@............乜我而家咁易被點相嗎..哈哈*3*我只記得有些後生女在後幾行(神情古怪, 是你嗎??
其他地方轉移??? 我記得你的名字, 可是大概情況有點忘了。你現在並沒有其他病徵吧???(例如發燒果D??)
咁即是你看的醫生都是劉XX醫生囉喎...

只是我看到你說在TKOH,所以記得囉!

我的醫生好像是IT,姓氏忘記了.應該是Lau吧.那天我等了個多小時,你比我遲來,你看完走了我還在等,當然神情古怪...

我是斷斷續續地發燒,體重輕了不少,而且淋巴結不停增加...由1到5,5到現在已經數不清了,太多!!

其實看到你這麼勇敢堅強,如果touch wood我真的有這個病,我也會以你做榜樣堅強面對!


[引用] | 作者 Tiffany | 25th Jan 2007 11:49 PM | [舉報垃圾留言]

Next